احمد توکلی
احمد توکلی

" احمد توکلی (زادهٔ ۱۳۳۹، اردستان، اصفهان) مجری تلویزیون، گوینده رادیو و بازیگر اهل کشور ایران است "

و دارای مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات فارسی می‌باشد. وی از سال ۱۳۶۳ کارش را در سازمان صدا و سیما آغاز کرده و همزمان در مطبوعات نیز فعالیت داشته‌است. عمده شهرت وی به خاطر اجرای برنامهٔ صبح‌بخیر ایران به مدت ۲۰ سال است.

«صبح بخیر ایران» خانواده من است

مجری برنامه صبح‌گاهی «صبح بخیر ایران» گفت: این برنامه را با عشق و علاقه زیاد اجرا می‌کنم و احساس می‌کنم خانواده من است. به همین دلیل در طول این سال‌ها هر زمان که لازم بود اجرای این برنامه را پذیرفتم.

«احمد توکلی» به مدت 13 سال است که اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» را بر عهده داشته و دارد، این مجری در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره پایداری این برنامه میان مخاطبان به عنوان پرسابقه‌ترین برنامه صبح‌گاهی تلویزیون گفت: بیان دغدغه‌های اجتماعی مردم دلیل اصلی مانایی این برنامه است.


وی ادامه داد: برنامه صبح بخیر ایران در میان برنامه‌های متعددی که اجرا کردم برایم جذابیت و ویژگی‌های خاصی دارد. عشق و علاقه‌ای که به این برنامه دارم، زیاد است و از اجرای این برنامه لذت می‌برم.


توکلی اظهارداشت: من با اجرای برنامه صبح بخیر ایران تجربیات زیادی را کسب کردم، تجربیاتی که برایم ارزشمند است. در مجموع با این برنامه در کنار دیگر مجریان لحظات مختلفی را تجربه کرده‌ایم.


این مجری اشاره کرد: می‌توانم بگویم برنامه صبح بخیر ایران را با عشق و علاقه زیاد اجرا می‌کنم و احساس می کنم این برنامه خانواده‌ام است. به همین دلیل در طول این سالها هر زمان که لازم بود اجرای این برنامه را پذیرفتم.


توکلی درباره علاقه‌اش به حرفه اجرا نیز توضیح داد: من عاشق حرفه‌ام هستم و همیشه تلاش خودم را کرده‌ام تا مخاطب رضایت کامل از نحوه اجرای من داشته باشند. البته قضاوت نهایی به عهده مردم است. امیدوارم که در این امر موفق شده باشم. در مجموع دوست دارم نماینده خوبی از سوی مردم در برنامه باشم و سئوالات آنها را از مسئولان بپرسم.


وی ادامه داد: در طول این سالها اجرای برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در گروه های مختلف برنامه سازی داشتم و همیشه سعی کرده‌ام دست پر در برنامه باشم تا بتوانم سئوالات متنوع‌تر بپرسم. ارتباط صمیمانه مجری با مردم و کارشناس از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر این ارتباط درست برقرار نشود مخاطب مجری و برنامه را نمی‌پذیرد.


توکلی اشاره کرد: دلیل محبوبیت برنامه صبح بخیر ایران این است که هر روز صبح دغدغه‌های اجتماعی مردم را مطرح می‌کند و توانسته ارتباط مناسب با مخاطب برقرار کند. معتقدم این برنامه توانسته به عنوان قدیمی ترین برنامه صبحگاهی همذات پنداری با مخاطبان داشته باشد و یکی از دلایل محبوبیت فضای صمیمانه و گرم است.

گوینده رادیو گفت و گو

برنامه «گفتگوی روز»

برنامه «بدون خط‌خوردگی»

برنامه «گفت و گوی اجتماعی»

برنامه «پیدا و پنهان»

برنامه «رویداد»

گوینده پخش شبکه اول سیما

مجری آزمایشگاه رایگان

مجری رویداد انقلاب

مجری گروه اقتصاد

مجری گروه تاریخ

صبح‌بخیر ایران

سیمای آبادی (در شبکه اول و شبکه بازار)

توهین به احمد توکلی در رادیو

در تاریخ ۷ مهر ماه ۱۳۸۹ و در یکی از قسمت‌های برنامه «بدون خط‌خوردگی»، محمدعلی رامین (معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) خطاب به مجری برنامه (احمد توکلی) گفت: «شماغلط می‌کنید از قول من این اراجیف را بگویید». رادیو گفتگو از «احمد توکلی» مجری برنامه رادیویی که در مقابل هتاکی‌های تلفنی رامین با متانت رفتار کرده بود، قدردانی کرد

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب