فرشاد احمدزاده
فرشاد احمدزاده

" فرشاد احمدزاده (زاده ۱ مهر ۱۳۷۱ - ارومیه)بازیکن فوتبال ایرانی است "

وی سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را دارد

پرسپولیس

لیگ برتر

دو عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۵–۱۳۹۶

قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶

جام حذفی

یک عنوان نایب قهرمانی جام حذفی

سوپر جام

قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶

تراکتورسازی

لیگ برتر

نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران

جام حذفی

یک عنوان قهرمان جام حذفی

دیگر

قهرمان جام شهدا

فردی

آقای گل جام شهدا

دوران باشگاهی

پارسه تهران

او در لیگ آزادگان ۹۰–۹۱ برای پارسه تهران در مجموع ۱۸ بازی ۸ پاس گل داد و ۲ گل به ثمر رساند.


پرسپولیس

فرشاد احمدزاده به‌عنوان یک بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال و با نظر سرمربی وقت این تیم یحیی گل محمدی، توسط باشگاه فوتبال پرسپولیس جذب گردید.وی در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در قالب رقابت‌های جام حذفی از دقیقه ۹۲ به‌جای محمد نوری به میدان رفت.


تراکتور سازی تبریز

او در تابستان ۱۳۹۲ با جلب نظر مجید جلالی سرمربی تیم به‌عنوان بازیکن سرباز به باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز پیوست. وی برای نخستین‌بار در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل ۹۲–۹۳)، در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت؛ نتیجه پایانی این دیدار ۴ بر ۲ به سود تراکتورسازی بود.احمدزاده نخستین گل خود را در لیگ برتر در ترکیب تراکتورسازی، در هفته هشتم رقابت‌های لیگ سیزدهم و در مقابل صبا قم به ثمر رساند. این گل با پاس علی کریمی در دقیقه ۱۲ بازی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تراکتورسازی پایان یافت.


بازگشت به پرسپولیس


فرشاد احمدزاده در حال بازی برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

احمدزاده پس از گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی تبریز مجدداً در سال ۱۳۹۴ به باشگاه فوتبال پرسپولیس بازگشت. او در بیشتر بازی‌هایی که برانکو سرمربی پرسپولیس بوده‌است، در ترکیب ثابت قرار گرفت.


پس از بازگشت به پرسپولیس تعداد هواداران احمدزاده در شبکه‌های اجتماعی به سرعت افزایش یافت؛ اکنون او در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی سوپر جام، قهرمانی‌های او با پرسپولیس هستند.


شلاسک وروتسواف

فرشاد احمدزاده که دوران موفقی در پرسپولیس داشت، در ۱۳ تیر ۱۳۹۷ با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال شلاسک وروتسواف پیوست.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب